ІНФОРМАЦІЯ ПРО НАДАННЯ ПЛАТІЖНИХ ПОСЛУГ З ПЕРЕКАЗУ КОШТІВ БЕЗ ВІДКРИТТЯ РАХУНКУ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ «МУНІЦИПАЛЬНІ ПЛАТІЖНІ СИСТЕМИ» (скорочене найменування: ТОВ «ФК «МПС»), надає послуги з переказу коштів без відкриття рахунку на підставі Ліцензії на діяльність фінансової компанії з правом здійснювати діяльність з надання фінансових послуг №21/735-рк, виданої Національним банком України від 28.06.2024р (строк дії: безстрокова).

 

1. Інформація про Фінансову компанію:

Повне найменування фінансової установи:

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ «МУНІЦИПАЛЬНІ ПЛАТІЖНІ СИСТЕМИ»

Скорочене найменування:

ТОВ «ФК «МПС»

Код ЄДРПОУ:

40375721

Місцезнаходження (юридична та фактична адреса):

Україна, 21050, Вінницька обл., Вінницький р-н, місто Вінниця, вул. Соборна, будинок 36

Адреса для листування:

Україна, 21050, Вінницька обл., Вінницький р-н, місто Вінниця, вул. Соборна, будинок 36

Інформація щодо адрес місцязнаходження пунктів надання платіжних послуг:

Каса №1 – м. Вінниця, вул.Казимира Малевича, буд.32;

Каса №2 – м. Вінниця, вул.Келецька, буд.65;

Каса №3 – м. Вінниця, вул.Космонавтів, буд.23;

Каса №4 – м. Вінниця, вул.Київська, буд.31;

Каса №5 – м. Вінниця, вул.Миколи Ващука, буд.16;

Каса №6 – м. Вінниця, вул.Олега Антонова, буд.44;

Каса №7 – м. Вінниця, вул.Соборна, буд.8;

Каса №8 – м. Вінниця, вул.Миколи Ващука, буд.16;

Каса №9 – м. Вінниця, вул.Левка Лук'яненка, буд.46;

Каса №10 – м. Вінниця, вул.Казимира Малевича, буд.32;

Каса №11 – м. Вінниця, вул.Соборна, буд.8;

Каса №12 – м. Вінниця, вул.Казимира Малевича, буд.32;

Каса №13 – м. Вінниця, вул.Соборна, буд.36;

Каса №14 – м. Вінниця, вул.Соборна, буд.36;

Каса №15 – м. Вінниця, вул.Якова Гальчевського, буд.1.

Контакти:

Адреса веб-сайту/веб-сторінки: fkmps.com.ua

Адреса електронної пошти: office@fkmps.com.ua

Телефон: +38(067)320-09-38

Відомості про включення  до державного реєстру фінансових установ:

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ «МУНІЦИПАЛЬНІ ПЛАТІЖНІ СИСТЕМИ» включено до Державного реєстру фінансових установ. Свідоцтво про реєстрацію фінансової установи від 07 червня 2016 року серія ФК №757. Реєстраційний номер 13103375.  https://kis.bank.gov.ua/search-fu 

2. Контактна інформація (адреса, номер телефону тощо) Національного банку України та органів з питань захисту прав споживачів:

- Орган, який здійснює державне регулювання ринків фінансових послуг:

Національний банк України: 01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9.

Телефон довідкової телефонної служби:  0-800-505-240.

E-mail: nbu@bank.gov.ua

Веб-сайт: bank.gov.ua

Звернення громадян до НБУ: bank.gov.ua/ua/consumer-protection 

- Орган з питань захисту прав споживачів:

Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів

Адреса: 01001, м.Київ, вул.Бориса Грінченка, буд.1

E-mail: General – head@consumer.gov.ua

Телефон: (044)279-12-70 – приймальня; (044)278-84-60, (044)278-41-70 – канцелярія

3. Інформація про платіжну послугу:

А) Опис основних характеристик платіжної послуги та умови її надання:

1. Фінансова компанія надає платіжні послуги з переказу коштів без відкриття рахунків у національній валюті України.

2. В рамках платіжної послуги з переказу коштів без відкриття рахунку Фінансова компанія здійснює переказ коштів  від  Платника – фізичної особи (резидента/нерезидента) на  користь Отримувача  - юридичної  особи  (резидента України) або фізичної особи-підприємця (резидента  України), із зарахуванням суми Платіжної операції на рахунок такого Отримувача, відкритий у будь-якому банку України.

3. Для ініціювання переказу можуть використовуватися кошти як у готівковій, так і в безготівковій формі з використанням ЕПЗ.

4.Зарахування коштів на користь визначеного Отримувача здійснюється виключно в безготівковій формі.

5. Надання платіжних послуг неповнолітній особі здійснюється за умови набуття нею цивільної дієздатності.

6. Фінансова компанія здійснює такі види платіжних послуг з переказу коштів за призначенням переказу:

  • оплата житлово-комунальних послуг, послуг операторів кабельного та супутникового телебачення, послуг зв’язку, інтернету тощо;

  • оплата заборгованості за кредитами банків та інших кредитних установ;

  • оплата штрафів за адміністративне порушення, податки, збори та обов'язкові платежі, консульські збори, державне мито, судові збори, тощо;

  • оплата послуг адміністративних та сервісних центрів;

  • оплата за поповнення носія електронного квитка муніципальної картки вінничанина (персоналізованої та неперсоналізованої)

  • оплата страхових платежів;

  • оплата послуг навчальних закладів/послуг з навчання;

  • оплата послуг медичних закладів/медичні послуги;

  • оплата мобільного зв'язку;

  • оплата орендних платежів;

  • оплата послуг охорони;

  • оплата платежів, пов’язаних з купівлею об’єктів нерухомості та майнових прав на них;

  • оплата товару (робіт/послуг) юридичних осіб (фізичних осіб-підприємців);

  • благодійна допомога;

  • оплата інших платежів пов’язаних із наданням послуг.

7. Форми та способи ініціювання платіжних послуг з переказу коштів Фінансовою компанією:

                      Форма переказу коштів

Способи ініціювання платіжних послуг з переказу коштів

У готівковій формі

Через ПНФП

У безготівковій формі

Через ПНФП за допомогою POS-терміналів із використанням ЕПЗ

У безготівковій формі з використанням дистанційних каналів

На платіжній сторінці веб-сайту pay.vn.ua чи Платіжного застосунку pay.vn.ua

Через веб-сторінку www.bdr.mvs.gov.ua, застосунок «Штрафи ПДР», телеграм-бот «Штрафи ПДР».

У готівковій форм/безготівковій формі

За допомогою використання платіжних інструментів Фінансових партнерів

Б) Умови надання додаткових послуг: додаткові послуги Фінансовою компанією не надаються.

В) Форма та порядок надання та відкликання згоди платника на виконання платіжної операції:

1.  Ініціювання платіжних операцій здійснюється шляхом формування платіжної інструкції на переказ коштів (надалі-платіжна інструкція).

2. Платіжна інструкція, оформлена Платником в електронній або паперовій формі при здійсненні безготівкових розрахунків, повинна містити такі обов’язкові реквізити :

1) дату складання і номер;

2) унікальний ідентифікатор платника або найменування/прізвище, власне ім'я, по батькові (за наявності), код платника та номер його рахунку;

3) найменування надавача платіжних послуг платника;

4) суму цифрами та словами;

5) призначення платежу;

6) підпис(и) платника;

7) унікальний ідентифікатор отримувача або найменування/прізвище, власне ім'я, по батькові (за наявності), код отримувача та номер його рахунку;

8) найменування надавача платіжних послуг отримувача.

3. Наданням згоди (підтвердженням розпорядження) Платника на виконання Платіжної операції з переказу коштів без відкриття рахунку вважається:

3.1. При здійсненні переказу готівкою або з використанням ЕПЗ у ПНФП - проставлення власного підпису на платіжній інструкції.

3.2. У випадку, якщо Платіжна операція з переказу коштів без відкриття рахунку ініціюється Платником з використанням Платіжної картки у безготівковій формі через дистанційні канали, факт згоди Платника на виконання платіжної операції підтверджується,   шляхом введення Платником реквізитів Платіжної картки та подальшим натисканням  Платником на віртуальне поле «Сплатити»/«Сплатити карткою/Підтвердити» або віртуальне поле з іншою назвою, яке вказує на наступну необхідну дію для виконання Платіжної операції за реквізитами, введеними Платником.

4. На підтвердження виконання платіжної операції, в залежності від її виду, Фінансова компанія надає клієнту один з таких документів:

- квитанцію до платіжної інструкції на переказ коштів;

- чек;

-або інший документ, який містить обов’язкові реквізити, передбачені нормативно-правовими актами Національного Банку України, та який визначений умовами договору з Клієнтом.

5. Відкликання переказу ініціатором.

5.1. Ініціатор переказу може здійснити відкликання переказу в будь-який час до списання -суми коштів з його рахунку, шляхом подання документу на відкликання.

5.2. Розрахунковий документ може бути відкликаний тільки в повній сумі.

5.3. Документ на відкликання може бути як паперовим, так і електронним. Він складається ініціатором переказу у довільній формі та засвідчується ним у встановленому порядку.

5.4. Ініціатор до настання дати валютування може відкликати кошти, які до зарахування їх на рахунок Отримувача або видачі в готівковій формі обліковуються в Фінансовій компанії.

5.5. Фінансова компанія в день одержання документу на відкликання коштів повертає кошти за реквізитами, зазначеними в ній, якщо на час надходження документу вони не зараховані на рахунок Отримувача.

5.6. Порядок відкликання розрахункових документів у платіжній системі визначається правилами відповідної платіжної системи.

6. У разі виникнення помилкового переказу готівки, ініційованого Платником, Платник він має право повернути/анулювати переказ протягом операційного часу, у який було ініційовано такий переказ.

6.1. Повернення/анулювання переказу за ініціативою Платника здійснюється в день відправки переказу, яке відбувається на підставі документа Заяви на видачу готівки та при умові, що переказ ще не виплачений Отримувачу на момент подання заяви.

6.2. Сума комісії, сплаченої Платником за відправлення переказу, при поверненні/анулюванні переказу не повертається, у разі якщо помилка сталася з боку Платника.

 

Г) Порядок прийняття до виконання платіжної інструкції та настання моменту безвідкличності платіжної інструкції:

Виконання платіжної інструкції залежить від способу ініціювання та форми переказу коштів та більш детально описано у розділі 5  " Правил надання платіжних послуг з переказу коштів без відкриття рахунку ТОВ "ФК "МПС".

Момент безвідкличності платіжної інструкції - це момент часу, після настання якого ініціатор платіжної операції не може відкликати свою інструкцію та відмовитися від виконання платіжної операції. Після списання коштів з рахунку платника або настання дати валютування платіжної інструкції для ініціатора настає момент безвідкличності платіжної інструкції.Платіжна інструкція може бути відкликана тільки в повній сумі.

Ґ) Робочий та операційний час, максимальний час виконання платіжних операцій:

Робочий час:

  • Понеділок-п’ятниця з 8:00 год. до 17:00 год.

  • Обідня перерва з 12:00 год. до 13:00 год.

  • Вихідні дні: субота, неділя.

Операційний час:

  • Понеділок-п’ятниця з 8:00 год. до 16:00 год.

Максимальний час виконання платіжних операцій:

  • Зарахування коштів на рахунок отримувача здійснюється до трьох операційних днів.

Д) Ліміти (обмеження) використання платіжних інструментів: 

   1. При здійсненні платежів через каси ТОВ «ФК «МПС» у готівковій формі чи за допомогою POS-терміналів із використанням ЕПЗ:

п/п

Вид платежів

Максимальний ліміт однієї операції (із врахуванням суми комісії), грн.

1

Житлово-комунальні послуги* в межах Єдиного рахунку**

399 999,00

2

Штрафи за адміністративне порушення, податки, збори та обов'язкові платежі, консульські збори, державне мито, судові збори, тощо

399 999,00

3

Освіта та навчання

30 000,00

4

Медичні послуги

30 000,00

5

Платежі на користь:

- ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВМБУД»  (код ЄДРПОУ 42047343);

- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МУНІЦИПАЛЬНИЙ ФОНД УПРАВЛІННЯ ТА ФІНАНСУВАННЯ БУДІВНИЦТВА» (код ЄДРПОУ 40375894);

- ВІННИЦЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ» (код ЄДРПОУ 45165321).

399 999,00

6

Інші платежі

5 000,00

*Житлово-комунальні послуги - це послуги суб'єктів господарювання з постачання холодної і гарячої води, водовідведення, централізованого опалення, постачання газу, електроенергії, вивезення побутових відходів, утримання будинків та прибудинкових територій,  житлово будівельних кооперативів (ЖБК) та інших недержавних житлово-експлуатаційних підприємств.

**Єдиний рахунок – документ (рахунок) на сплату за житлово-комунальних та інших послуг, що формує, друкує та доставляє ТОВ «Цент муніципальних систем управління».

 

  1. При здійсненні платежів у безготівковій формі з використанням дистанційних каналів (веб-сайту pay.vn.ua,  платіжного застосунку pay.vn.ua, веб-сторінки www.bdr.mvs.gov.ua, застосунка «Штрафи ПДР», телеграм-бота «Штрафи ПДР») з метою запобігання шахрайських операцій з ЕПЗ застосовуються встановлені  банком-еквайером – АТ «ПУМБ ліміти, які враховуються при проведені авторизації операцій через ТОВ «ФК «МПС»:

 

п/п

Тип операції (код діяльності МСС)

Кількість операцій за ЕПЗ за добу

Максимальна сума операцій за добу, грн.

1

4900
(Житлово-комунальні послуги з використанням технологій 3-
DS)

10

35 000,00

2

7299 (Інші види послуг)

10

7 000,00

3

6513 (Оренда)

10

30 000,00

4

8062 (Лікарні)

10

7 000,00

5

4814 (Телефони)  

10

7 000,00

6

4816 (Інтернет провайдери)

10

7 000,00

7

4899 (Телебачення)

10

30 000,00

8

4121 (Послуги таксі)

10

30 000,00

9

9222 (Штрафи)

50

15 000,00

10

9311 (Сплата податків)

10

30 000,00

11

9399 (Державні послуги)

10

7 000,00

12

4111 (Пасажирські перевезення)

10

7 000,00

13

8299 (Освіта)

10

7 000,00

14

6300 (Страхування) 

10

30 000,00

15

7393 (Охорона)

10

30 000,00

16

8398 (Благодійність)

5

10 000,00

17

4900
(Житлово-комунальні послуги без використанням технологій 3-
DS)

10

30 000,00

 

4. Вартість послуг (тарифи) за послуги з прийому та переказу коштів (розмір комісійної винагороди/плата за здійснення операції), що сплачується фізичними особами при здійсненні платежу:

Приймання платежів від фізичних осіб через каси ТОВ «ФК «МПС»***

(Чинні з 03.10.2024 року):

№п/п

Найменування підприємства/виду платежу

Комісія за надання послуги, грн. або %

1.

Приймання платежів від фізичних осіб через каси ТОВ «ФК «МПС»***

1.1.

Платежі на користь постачальників житлово-комунальних* та інших послуг, що включені в Єдиний рахунок**.

1,2% від суми переказу, min**** - 15,00 грн. Від загальної суми платежу Єдиного рахунку**

1.2.

Адміністративний збір за реєстрацію, зняття з реєстрації місця проживання

10,58 грн.

1.3.

Адміністративний збір за реєстрацію, зняття з реєстрації місця проживання при порушенні термінів реєстрації

10,30 грн.

1.4.

Платежі на користь:

- Благодійні рахунки відкриті Національним банком України;

- Благодійної організації «Міжнародний благодійний фонд «Повернись живим»;

- Благодійної організація «Благодійний фонд Сергія Притули»;

-  Благодійної організації «Благодійний фонд «Діма Шилов»;

- ТОВ «МФУФБ».

Комісія з платника не стягується.

1.5.

Платежі на користь ТОВ «ФК «МПС» як погашення заборгованості за договорами фінансового лізингу та кредитними договорами

1,00 грн. за кожен платіж незалежно від суми

1.6.

Інші платежі на користь надавачів послуг, благодійних організацій, громадських організацій та спілок (за винятком платежів, що передбачені п. 1.1. – 1.5.)

1,2% від суми переказу, min - 15,00 грн.

*Житлово-комунальні послуги - це послуги суб'єктів господарювання з постачання холодної і гарячої води, водовідведення, централізованого опалення, постачання газу, електроенергії, вивезення побутових відходів, утримання будинків та прибудинкових територій,  житлово будівельних кооперативів (ЖБК) та інших недержавних житлово-експлуатаційних підприємств.

**Єдиний рахунок – документ (рахунок) на сплату за житлово-комунальних та інших послуг, що формує, друкує та доставляє ТОВ «Цент муніципальних систем управління».

*** Сума комісії заокруглюється в більшу сторону до цілої гривні.

**** min – застосовується в цілому до всього Єдиного рахунку**

 

Приймання платежів від фізичних осіб з використанням дистанційних каналів

(Чинні з 03.10.2024 року):

1

Приймання платежів від фізичних осіб через сайт і мобільний додаток pay.vn.ua.

 

1.1.

Платежі за житлово-комунальні послуги* та інші послуги, що включені в Єдиний рахунок**

(за винятком платежів, що передбачені п. 1.3.-1.4.

1% від суми переказу, min*** - 5,00 грн., від загальної суми платежу Єдиного рахунку**

 
 

1.2.

Платежі на користь ОСББ із якими укладено Договори на прийом платежів, що не включені в Єдиний рахунок**.

1% від суми переказу, min - 5,00 грн.

 

1.3.

Платежі на користь КП "ВІННИЦЯОБЛВОДОКАНАЛ" (ЄДРПОУ 03339012), що включені в Єдиний рахунок**.

2 % від суми переказу, min*** - 5,00 грн. від загальної суми платежу Єдиного рахунку**

 

1.4.

Платежі на користь ТОВ «ГАЗОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ «НАФТОГАЗ УКРАЇНИ» (ЄДРПОУ 40121452), що включені в Єдиний рахунок**.

1,5 % від суми переказу, min*** - 5,00 грн. від загальної суми платежу Єдиного рахунку**

 

1.5.

Платежі на користь:

- Благодійні рахунки відкриті Національним банком України;

-  Благодійної організації «Благодійний фонд «Діма Шилов»;

- Благодійної організації «Міжнародний благодійний фонд «Повернись живим»;

- Благодійної організація «Благодійний фонд Сергія Притули».

-  Фізичної особи-підприємця Мельник Іван Михайлович (оплата питної води)

Комісія з платника не стягується.

 

1.6.

Платежі на користь КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЧИСТЕ МІСТО" КОЗЯТИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (ЄДРПОУ 41181994), що включені в Єдиний рахунок**.

3 % від суми переказу, min*** - 5,00 грн. від загальної суми платежу Єдиного рахунку**

 

1.7.

Інші платежі на користь надавачів послуг (за винятком платежів, що передбачені п. 1.1. 1.6.)

2 % від суми переказу, min - 10,00 грн.

 

2.

Приймання платежів від фізичних осіб через веб-сторінку www.bdr.mvs.gov.ua, застосунок «Штрафи ПДР», телеграм-бот «Штрафи ПДР»

 

2.1.

Платежі за адміністративні штрафи у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху

 

  • 8,00 грн. – при сплаті платежу на суму не більше 170,00 грн. включно;

 

  • 2,99 % від суми платежу при здійсненні оплати на суму більше 170,00 грн.
 

   *Житлово-комунальні послуги - це послуги суб'єктів господарювання з постачання холодної і гарячої води, водовідведення, централізованого опалення, постачання газу, електроенергії, вивезення побутових відходів, утримання будинків та прибудинкових територій,  житлово будівельних кооперативів (ЖБК) та інших недержавних житлово-експлуатаційних підприємств.

**Єдиний рахунок – документ (рахунок) на сплату за житлово-комунальних та інших послуг, що формує, друкує та доставляє ТОВ «Цент муніципальних систем управління».

*** minзастосовується в цілому до всього Єдиного рахунку**

 

 

Тарифи за послуги з прийому та переказу коштів через каси ТОВ «ФК «МПС» на користь Постачальників послуг згідно з переліком за посиланням, затверджені Протоком засідання тарифного комітету ТОВ «ФК «МПС» від 02.04.2025р. (Чинні з 04.04.2025 року)

5. Інформація про способи комунікації:

А) Засоби зв’язку для передавання інформації або повідомлення відповідно до договору.                                                                                                                                                  Пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги приймаються в будь-який з нижченаведених способів:

•  письмово, шляхом надсилання поштою на поштову адресу за місцезнаходженням Фінансової установи: Україна, 21050, Вінницька область, Вінницький район, м. Вінниця, вулиця Соборна, будинок 36;

•  письмово, шляхом особистого подання  безпосередньо у приміщенні Фінансової установи за адресою: Україна, 21050, Вінницька область, Вінницький район, м. Вінниця, вулиця Соборна, будинок 36;

•  письмово, шляхом надсилання на електрону поштову скриньку (е-mail) із дотриманням умов Закону України «Про електронні довірчі послуги»: office@fkmps.com.ua;

•  усне звернення, за допомогою засобів телефонного зв’язку, протягом режиму роботи Фінансової установи (з понеділка по п’ятницю з 08:00 год. до 17:00 год., перерва з 12:00 год. до 13:00 год.) за телефоном: +38 067 320-09-38;

•  усне звернення на особистому прийомі керівника за адресою місцезнаходження Фінансової установи.

Б) Обсяг, порядок і часовий проміжок надання інформації відповідно до обраної користувачем платіжної послуги.  Звернення розглядаються і вирішуються Фінансовою установою, відповідно до статті 20 Закону України «Про звернення громадян» в термін не більше одного місяця від дня їх надходження (отримання Фінансовою установою), а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їхнього отримання.

Якщо в місячний строк вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівником Фінансової установи встановлюється необхідний строк (термін) для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення.

При цьому, загальний строк розгляду питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п’яти днів.

6. Інформація про заходи безпеки:

А) Інформація про зобов’язання платника щодо забезпечення ним збереження платіжних інструментів та індивідуальної облікової інформації:

Користувач зобов'язаний зберігати платіжні інструменти (наприклад, банківські картки) та індивідуальну облікову інформацію (наприклад, паролі, PIN-коди) в таємниці, щоб запобігти несанкціонованому використанню. Це включає в себе уникнення розголошення цих даних третім особам, а також забезпечення їхнього фізичного збереження

Б) Інформація про заходи спрямовані на запобігання невиконання або неналежного виконання платіжних операцій та відповідальність в разі невиконання або неналежного виконання платіжних операцій:

Фінансова компанія зобов’язується забезпечити:

-  надійне функціонування та безперебійну роботу систем під час надання послуг з переказу коштів без відкриття рахунку;

- здійснення за ініціативою Платника переказу в обсязі та у строки , встановлені Публічниим договором про надання платіжних послуг з переказу коштів у національній валюті без відкриття рахунків (для фізичних осіб), внутрішніми документами Фінансової компанії, правилами Платіжної системи та законодавством України.

- обробку, авторизацію і проведення ініційованих від імені Платників платіжних операцій в порядку, передбаченому Публічниим договором про надання платіжних послуг з переказу коштів у національній валюті без відкриття рахунків (для фізичних осіб).

 

Відповідальність в разі невиконання або неналежного виконання платіжних операцій:

- У випадку порушення своїх зобов’язань визначених Публічниим договором про надання платіжних послуг з переказу коштів у національній валюті без відкриття рахунків (для фізичних осіб) Фінансова компанія та Платник несуть відповідальність, визначену чинним законодавством України. Порушенням зобов’язання є його невиконання або неналежне виконання. У випадках, не передбачених Публічниим договором про надання платіжних послуг з переказу коштів у національній валюті без відкриття рахунків (для фізичних осіб), Фінансова  компанія та Платник керуються нормами чинного законодавства України.

- Фінансова компанія несе перед Платником відповідальність, пов'язану з проведенням переказу коштів, відповідно до чинного законодавства України та умов Публічного договору про надання платіжних послуг з переказу коштів у національній валюті без відкриття рахунків (для фізичних осіб).  

- Фінансова компанія несе відповідальність тільки за документально підтверджений реальний збиток. Граничний розмір відповідальності в будь-якому випадку не може перевищувати суму переказу коштів.

- Фінансова компанія не несе відповідальність за якість каналів зв'язку загального користування та перебої в електромережі, а також мережі передачі даних, за допомогою яких здійснюється доступ до Послуги.

- Фінансова компанія не несе відповідальність за тимчасові несправності, помилки і зброї в роботі програмних засобів або Платіжної сторінки, а також за можливі пов’язані з цим збитки Платника.

- Фінансова компанія не несе відповідальності за відмову у здійсненні переказу коштів у разі якщо банк-еквайр відмовляє у здійсненні такого переказу відповідно до п.4.1.8. Публічного договору про надання платіжних послуг з переказу коштів у національній валюті без відкриття рахунків (для фізичних осіб).

- Фінансова компанія не несе відповідальності за якість товарів, робіт, послуг Отримувачів, та не несе відповідальності по зобов’язаннях Отримувача перед Платником.

- Фінансова компанія відповідає за дії сторонніх компаній, які вона залучила до виконання своїх функцій та обов’язків за Публічним договором про надання платіжних послуг з переказу коштів у національній валюті без відкриття рахунків (для фізичних осіб), як за свої власні дії.

- Фінансова компанія не несе відповідальності за наслідки не виконання Платником, Отримувачем або банком Отримувача своїх зобов’язань, а також суперечок, що можуть виникнути між Платником та Отримувачем з приводу якості або кількості товарів, робіт або послуг, оплачених Платником.

-  Фінансова компанія не несе відповідальності перед належним володільцем ЕПЗ, якщо переказ коштів було ініційовано іншою особою, що отримала доступ до ЕПЗ або реквізиті ЕПЗ.

В) Порядок взаємодії між Фінансовою компанією та Платником на випадок шахрайства (підозри шахрайства) або загрози безпеці виконання платіжної операції:

 У випадку здійснення шахрайських дій з ЕПЗ Платника, в результаті чого були списані грошові  кошти,  помилкової,  неналежної Платіжної  операції або  не  надання  Отримувачем обумовленого товару/роботи/послуги, процедура опротестування Платіжної операції здійснюється через надавача платіжних послуг/банк-емітент ЕПЗ згідно з процедурою, що встановлена такими надавачем платіжних послуг/банком-емітентом.

 

Г) Порядок взаємодії між Фінансовою компанією та платником у разі здійснення неакцептованих, помилкових, неналежних платіжних операцій та порядок звернення користувача за відшкодуванням збитків, завданих у результаті платіжних операцій, проведених надавачем платіжних послуг:

 

У  випадку  ініціювання  Платником  Платіжної  операції на  користь  неналежного Отримувача або на суму, що не відповідає намірам Платника, останній самостійно узгоджує процедуру повернення коштів з Отримувачем.

Фінансова компаніяу разі переказу, здійсненого шляхом з використання ЕПЗ повертає Платнику суму переказу шляхом повернення коштів на ЕПЗ з якого було здійснено списання.

У разі переказу коштів, здійсненого в готівковій формі через ПНФП (касу)  Фінансова компанія повертає такі кошти за письмовою заявою Платника, якщо така заява подана до закінчення операційного дня, в якому було здійснено переказ коштів. В разі звернення пізніше операційного дня, в якому було здійснено переказ коштів, Платник самостійно зв'язується з Отримувачем та узгоджує процедуру їх повернення.

За наявною письмовою заявою Платника, Фінансова компанія може повернути суму переказу на зазначений у заяві банківський рахунок Платника у будь-якому українському банку, незалежно від способу, яким було здійснено переказ, що підлягає поверненню.

Повернення переказу відбувається протягом трьох банківських днів з дня отримання Фінансовою компанією коштів.

Ґ) Порядок взаємодії Фінансової компанії з органами Національної поліції України:

У разі надходження від органів Національної поліції України письмового (електронного) запиту щодо платіжної операції, Фінансова компанія зобов'язана надати відповідну інформацію та вжити заходів, передбачених законодавством та внутрішніми процедурами.

Фінансова компанія зобов'язана надати правоохоронним органам інформацію про платіжну операцію, включаючи дані про платника, отримувача, суму та час операції, а також будь-яку іншу інформацію, що може бути корисною для розслідування.

 

7. Інформація про строк дії договору, порядок внесення змін до договору, умови припинення договору зазначена в Розділі 14 Публічного договору про надання платіжних послуг з переказу коштів у національній валюті без відкриття рахунків (для фізичних осіб)

 

8. Інформація про механізм захисту прав користувача та порядок врегулювання спірних питань, що виникають у процесі надання платіжних послуг описана в Розділі 13 Публічного договору про надання платіжних послуг з переказу коштів у національній валюті без відкриття рахунків (для фізичних осіб)

 

Ділові відносини з ініціаторами переказів коштів встановлюються шляхом приєднання до Публічного договору про надання платіжних послуг з переказу коштів у національній валюті без відкриття рахунків (для фізичних осіб)  Публічного договору про надання платіжних послуг з переказу коштів у національній валюті без відкриття рахунків (для фізичних осіб)

Інформація щодо найменування отримувачів коштів, на користь яких здійснюються перекази коштів та з якими укладені відповідні договори:

Можна знайти за посиланням.